me...

me...
Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie Breastfeeding Ticker Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuesday, July 15, 2008

Cupcakes Mania

tadaaa........

Aku asyik tengok blog org buat cake kan..ha..dapatlah aura dan kegilaan nak mencuba buat cupcakes ni. Yes..menjadi pulak cakes ni. Ni semua gara-gara member aku si Rizal Nyah tu yang meng'introduce'kan blog tu kat aku. Blog apa? korang cuba refer kat bloglist aku.

Masa tak ada si kecik tu, zaman aku anak dara yang cantik rupawan ditambah dengan keayuannya (uwekkkkkkkkkkkkkkk.....), aku memang suka buat kek. Tambah2 kalau tengah musim raya.

Jgn jeles, sesapa yang rasa cupcakes aku yang kat gambar tu semua kata sedap. Thanks kepada tuan punya resipi! Tapi aku still fail bab2 decoration ni. Tu yang bersemangat aku nak gi belajar buat decoration cake ni! Especially buat decoration dari jenis fondan tu. Kelasnya aku dah jumpa..masa nya ajer yang belum tau bila nak pegi. Lepas kuar anak aku dalam perut ni kot.

Masa buat kek ni, Ain lah yang paling sebuk. kacau tepung, duduk tepi oven, sampai ke decoration lah! Sanggup dia tunggu mama dia siapkan cake tu! Tak pe..nanti dah besar dia dah boleh buat.

Minggu ni rasa nak buat lagilah. Cuba icing coklat pulak..(kalau larat)

No comments: